به تهران آگهی خوش آمدید

رزین های ضد آب سنگ

رزین اپوکسی:

یک رزین دو جزئی همراه با هاردنر یا خشک می باشد این رزین ها در بسته بندی های مختلف 5 و 20 کیلویی عرضه می گردد . رزین اپوکسی در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند . این نوع از رزین در حالترقیق برای چسباندن مش های فایبر گلاس به پشت سنگ استفاده دارد این کار جهت مستحکم کردن سنگ مخصوصا سنگ های کف و رویه کابینتی استفاده می شود . در این رزین های اپوکسی برای براق کردن سنگ آجر نیز استفاده می شود که البته در فضاهای خارجی (نمای ساختمان و حیاط ) کار اشتباهی است . این نوع از رزین در برابرuv حساس بوده وکمتر از 2 سال زرد می شود .  
از رزین های اپوکسی جهت کارهای هنری (Art work ) استفاده می شود . چوب متریالی است که اجرای رزین اپوکسی بر روی آن در خواست بالایی دارد . نمایش دادن طرح و موج های چوب و بر جسته کردن این نقشه ها در دید از اهداف اجرای رزین های اپوکس است . ساخت قالب های تزیینی با رزین اپوکسی بسیار مورد توجه است این رزین در ساخت جواهر آلات و مکعب های محتوی اشیا قابل استفاده است . در هنگام خرید حتما باید کاربرد مورد نظرتان را به فروشنده اطلاع دهید .

رزین اپوکسی پشت سنگ و کاشی:

رزین اپوکسی به دلیل همراه بودن با هاردنر ( خشک کن ) جهت اتصال و چسباندن الیاف و توری نیز استفاده دارد این الیاف و توری می تواند از جنس فایبر گلاس باشد . رزین اپوکسی پشت سنگ نسبت به رزین های اپوکسی مخصوصا کارهای هنری و پرداخت چوب متفاوت است . هدف اتصال توری فایبر گلاس و یا مش فایبر گلاس به پشت سنگ ( مخصوصا سنگ های کف ) ایجاد استحکام در سنگ است . ممکن است سنگ در هنگام جابجایی تحت فشار و ضربه  قرار بگیرد . این مش های فایبر گلاس در پشت سنگ موجب یک پارچگی سطح شده و ضربه را به تمام نقاط سنگ توزیع می کنند . این روش خطر شکسته شدن سنگ کمتر می شود . از این جهت از رزین مخصوص برای پشت سنگ با نام رزین اپوکسی پشت سنگ استفاده می کنند . بهترین روش برای اتصال توری های فایبرگلاس به پشت سنگ استفاده از رزین اپوکسی می باشد . رزین اپوکسی را با هاردنر به نسبت توصیه شده توسط فروشند مخلوط کنید تقریبا 5 تا 10 دقیقه عمل مخلوط کردن را ادامه دهید ژل بدست آمده را بر روی چسب پهن نمایید

رزین کاری نمای ساختمان:

رزین مایعی شفاف بر پایه اکریلیک که به همرا مواد اصلاح کننده نانو بر پایه آب می‌باشد که محافظ بسیار قوی برای نمای ساختمان می‌باشد که بعد از خشک شدن براق و سخت می‌شود و برای ضدآب ساز و عایق نمای سیمانی و آجری به کار می روند.
رزین به صورت یک لایه بی رنگ روی سطح نشسته، سطح را ضد آب کرده، رنگ را تغییر نمی دهد و همچنین حالت خیسی ، براقیت و درخشندگیی به نمای ساختمان می دهد. رزین سطح نما را در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند که باعث افزایش طول عمر سنگ و آجر و نمای ساختمان می شود.
رزین کاری باید ۱ روز پس از اتمام کار نماشویی انجام شود . زیرا باید برای انجام رزین کاری نما و سطح نما خشک شود چون رزین و جلا دهنده نما تشکیل شده از مواد شیمیایی و چسبناک است و در صورت خشک نبودن نما و سطح مربوطه نما یا سفیدک می زند و یا اثری نمی کند.
تیم نماشویی استوار پور نماشویی ساختمان در تهران ، نماشویی ساختمان در کرج ، نماشویی ساختمان در قزوین و شهر های اطراف را انجام می دهد .

رزین نمای سنگی:

رزین و جلا دهنده نما جهت براق کردن سنگ نما و یا آجر نما استفاده می‌شود. نما ساختمان‌هایی که رنگ و روی آن ها قدیمی و از بین رفته باشد را می‌توان با رزین کاری و اجرای جلادهنده نما و براق کنندها به حالت اولیه برگرداند.
اگر نمای سنگی ساختمان را رزین کاری کنید می‌توان با رزین و روغن جلادهنده مانع نفوذ آب باران به پشت سنگ ها شوید تا بعدها به پیچ و رولپلاک نما احتیاج پیدا نکنند.
رزین‌هایی در بازار موجود می‌باشند که عمل عایق‌کاری و ماتع از رطوبت به داخل ساختمان را انجام می‌دهند که به عنوان مثال رزین اپوکسی را می توان نام برد.
گاهی اوقات رزین نما و در خیلی از موارد هم برای عایق کاری سطح مربوطه برای براقیت استفاده می شود .
باید این مطلب را دانست که برای آب بندی نمای ساختمان باید رزین را به صورت غلیظ و حتی بدون تینر استفاده کرد تا اثر بگذارد اما برای زیبایی و براق کنندگی نما حتما باید با تینر مخلوط شود. شوره های حاصل از رزین کاری نا مناسب آجر به این دلیل است که از رزین مرغوب و جلا دهنده خوب استفاده نشده است. جنس رزین نما و جلا دهنده سنگ نما معمولا باید بین ۵ تا ۱۰ سال عمر داشته باشند. ما این کار را با استفاده از رزین اپوکسی که هم جلا دهنده نما می باشد و هم عایق کاری نما را انجام می دهد اجرا می کنیم.

رزین

روش اجرای رزین کاری نما:

رزین کاری نمای ساختمان و جلا دهنده نما را مانند نماشویی به صورت بدون داربست (با طناب) می‌توان انجام داد.
معمولا اجرای رزین و روغن جلای نما را با استفاده از قلمو انجام می‌دهند. چراکه استفاده ناصحیح و زدن جلادهنده(روغن جلا) با غلتک کاملا اشتباه می‌باشد ، زیرا غلتک درز آجر را پر نمی‌کند و حتما باید از قلم مو استفاده شود. شستن نما و آماده سازی زیر کار نما برای اجرای رزین کاری و جلا دهنده نما بسیار مهم است .
باید به خاطر داشت که کلیه مصالح مصرفی در نما باید ضد uv تابش نور خورشید و عوامل جوی باشند تا ماندگاری بیشتری داشته باشند.

ویژگی‌ رزین نما:

قابلیت اجرای سریع با قلم‌مو
جلوگیری از نم و رطوبت به داخل ساختمان
آببندی کردن نمای ساختمان
جلوگیری از نفوذ چربی و خاک
پوسته شدن مواد رزین و روغن
برای رزین کاری ، روغن کاری و چسب زدن روی نما حتما باید از قبل روی آن ها نماشویی انجام داده باشیم تا خاک روی سطح باعث پوسته شدن مواد مورد نظر نشود.

رزین کاری انواع نما:

آجر نما(آجر نسوز و آجر ۳ سانت)
سنگ‌های طبیعی
انواع دیوارهای بتنی و سیمانی
سنگ‌های آنتیک و تراورتن
نماهای ترم وودها

انواع رزین نما:

رزین ها در مارک ها و اندازه های مختلفی در مغازه ها موجود هستند . معمولا رزین ۱۵ لیتری از مارک های مختلف در ابزار فروشی ها موجود است . این رزین ها از درجه یک موجود از تا پایین تر که برای سنگ های طبیعی مانند آنتیک،بادبر،گیوتین،پازل و غیره استفاده می شود .
رزین صرفا جهت محکم سازی نباید به کار برده شود. اکثرا برای براق کردن سطح چنین سنگ هایی و درصد کمی برای مقاوم سازی استفاده می شود .

تفاوت رزین و روغن جلا:

روغن جلا همان طور که از اسم ان پیداست از چسب و روغن سوخته تهیه می شود. رزین ترکیبی از چسب و مایع شفاف کننده است که بر روی تمام سطوح می توان از آن استفاده کرد. از رزین برای آجر ، سنگ آنتیک وسنگ های تراورتن استفاده می شود.
از روغن جلا نیز برای چوب و سنگ آجر و غیره استفاده می شود .

نکات مهم در اجرا:

بعد از اجرای رزین سنگ بر روی سطح و پس از خشک شدن کامل ابدا بر روی سطح دوباره پاشیده نشود چون پس از خشک شدن سطح ضد آب شده و از جذب رزین جدید خودداری کرده و شروع به سفیدک زدن می کند.
از استفاده همزمان و متوالی این فرآورده با سایر محصولات جدا خودداری کنید.
مشخصات فنی رزین سنگ
شکل ظاهری : مایع بی رنگ
شرایط نگهداری
این محصول (رزین سنگ) محافظ نما بر پایه حلال های فرار بوده که در اثر تماس با هوا تبخیر می شوند پس بنابراین از بازکردن درب های بسته بندی در مواقع غیر ضروری جلوگیری به عمل آید.
از ترکیب این محصول با آب یا سایر محصولات مشابه خودداری شود چون این کار باعث تغییرات شیمیایی در ساختار آن شده و خاصیت و کارایی آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

نحوه اجرا رزین براق کننده سنگ:

رزین سنگ یا براق کننده سنگ  یک محصول آماده به مصرف می باشد که می توان با قلمو و یا به وسیله پیستولت کم فشار بر روی سطح موردنظر اعمال کرد در سطوح عمودی لازم است تا حد جاری شدن پاشیده شود و همچنین برای کسب نتیجه بهتر اجرای حداقل دو لایه پشت سرهم لازم می باشد.

ارتباط با ما
تهران ، اتوبان ارتش، مینی سیتی، قبل از میدان شاهد ، کوچه شهید غیبی ، پلاک ۸ ، طبقه ۱
تلفن :
26456991 - 021
 فکس :
26456293 -021
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید