به تهران آگهی خوش آمدید

زیره سبز کرمان

زیره کوهی کرمان از جمله محصولات پر طرفدار در میان ادویه جات تولید شده در ایران می باشد. قیمت این نوع زیره در مقایسه با سایر انواع زیره بسیار بالا تر می باشد به همین دلیل است اکثر کسانی که قصد خرید این محصول را دارند به دنبال زیره سیاه کوهی کرمان با قیمتی مناسب می گردند.

می توان گفت که این امر امکان پذیر نمی باشد زیرا میزان برداشت این محصول بسیار کاهش داشته که سبب بالا رفتن قیمت تمام شده این محصول پرطرفدار کرده است. بازرگانی بهارگل کرمان افتخاردارد بهترین زیره سیاه کرمان را که توسط عشایر جمع اوری می کردند را با بهترین کیفیت وبدون واسطه به سراسر ایران ارسال نماید.

فروش زیره کوهی اصل کرمان

میزان کم برداشت زیره در کرمان سبب کم شدن میزان درخواست ها برای خرید و فروش این محصول نشده است. این موضوع سودجویانی را بر آن داشته تا زیره افغانستان و یا در مواردی زیره های سبز رنگ شده را به عنوان زیره کوهی کرمان بفروش برسانند. به همین دلیل شناسایی زیره اصلی کرمانی از اهمیت بالایی برای تجارت این محصول برخوردار می باشد.

در این میان مجوعه بهارگل کرمان به دور از این سودجویی ها با کمترین میزان سود اقدام به فروش زیره کرمان با قیمتی متناسب با این محصول کرده تا بتوانند گام کوچکی در رفع نیاز هم وطنان عزیزمان بردارند.

تفاوت زیره های کرمانی با سایر زیره ها در چیست؟

در این قسمت قصد داریم شما را با تفاوت زیره کرمان اصل با سایر انواع زیره آشنا کنیم تا بتوانید با اطمینان بیشتری اقدام به خرید این محصول بکنید.
زیره ی کوهی کرمان به واسطه دیمی بودن و میزان کمتر آب در یافتی به مراتب ریز تر از سایر انواع زیره می  باشد، همین موضوع به یکی از عوامل کیفیت زیره کرمان تبدیل شده است به گونه ای که هر چه زیره سیاه کوهی ریز تر باشد در نتیجه عطر بیشتر و کیفیت بالاتری نیز دارد.

همانطور که گفته شد عطر زیره کرمانی بخصوص زیره کوهی بسیار قوی می باشد که با کمی دقت می توان تفاوت آن را با سایر محصولات احساس کرد

خواص زیره سیاه کرمان

من سوغات کرمان زیره هستم . در فارسى به من ((زیره ))، در عربى ((سنوت )) مى گویند و در کتاب هاى گیاه شناسى قدیم ((کمون )) خوانده شده ام ، و در زبانهاى اروپایى نام من با کمى تغییر از کمون گرفته شده است.

زادگاه اولیه نوع سیاه من کرمان است واینکه بعضى از مولفین اروپایى و مترجمین ایرانى منشا مرا مصر علیا نوشته اند صحیح نیست ، فقط نوعى از ما که به کمون نبطى معروف است از قدیم در سواحل رودخانه نیل خاکسترى است فرق بسیار است.

از جمله اینکه من شکم را جمع مى کنم و نوع نبطى به آن لینت مى دهد. زراعت من به آب زیاد احتیاج ندارد و کشاورزان کرمان به جاى اب وعده آنرا مى دهند در صورتى که محصولى که در کنار رودخانه نیل به عمل مى آید. از آب زیادترى بهره مند مى شود...

خاصیت هورمونى و ضد عفونى کننده و قدرت میکرب کشى من خیلى زیادتر از انواع دیگر است ، من داراى انواع مختلف به رنگهاى سیاه ، سبز، صورتى ، زرد و قهوه اى و سفید خاکسترى هستم .

بذر انواع ما بیضى دراز است و همگى داراى یک اسانس روغنى فرار مخلوط از چند ترکیب دارویى و مواد موثره بوده و همراه آن مقدارى تانن - رزین - صمغ و نوعى الکل و ترکیبات کوچک ازت دار است.

اروپاییان مرا مانند ادویه به غذا میزنند و پنیر را با آن خوشبو و حفظ مى نمایند و یک نوع نان با آن مى پزند و اعراب بذر ما را با عسل و فلفل مخلوط کرده ، معجونى جهت تقویت قوه باه درست مى کنند. میوه من استعمال داخلى دارد و هم خارجى - بادشکن و جمع کننده رطوبت است ، مقوى معده - امعاء کبد بوده ، اشتها را تحریک مى کند.

جلوى سکسکه را میگیرد، ورم طحال و اسهال را معالجه مى کند. به علت داشتن هورمون جنسى ، شهوت را بر مى انگیزد و شیر مادران را زیاد مى کند. عادت ماهانه زنان را باز مى کند و به موقع آنرا بند مى آورد. عرق را زیاد مى کند و بوى بد آنرا برطرف مى سازد.

پرندگان مخصوصا کبوتر به بوى دانه سیاه من علاقمندند و اگر آنرا در لانه کبوتر بگذارید، زود مانوس شده و هر کبوترى که بوى آنرا بشنود، به سوى لانه مى آید و از آن گریزانند. اگر آب خیسانده مرا به چوب بمالید، موریانه نخواهد خورد و اگر آنرا بر بدن بمالید، شپش در لباس رشد نخواهد کرد و در این مورد پیشینیان غلو کرده اند. نوشته اند اگر بدن نوزادى را هنگام تولد با آب زیره بشویند، در تمام عمر شپش در بدن او پیدا نمى شود.(خوشبختانه این روزها به علت پیدا شدن داروهاى ضد حشرات شپش پیدا نمى شود و ما نتوانستیم صحت و سقم این ادعا را که اغراق به نظر مى رسد امتحان کنیم )

شستشو با آب خیسانده یا جوشانده من رنگ چهره را باز و آنرا نورانى مى نماید. مرا با ماسک زیبایى روى صورت بنیدازید و یا مخلوط با ماست کرده ، به صورت بمالید و لطافت و نرمى آنرا بعدا مشاهده فرمایید. من قاطع بلغم و درمان رعشه و لغوه هستم .

زیاده روى در خوردن من ترشح تیروئید را زیاد مى کند و باعث لاغرى و زردى رخسار مى شود - من بدن را گرم مى کنم و به هضم غذا کمک مى نمایم و نفخ آنرا برطرف مى نمایم، مخصوصا اگر این نفخ به علت پیرى و سردى مزاج باشد.

براى جلوگیرى از خون دماغ مى توانید بینى را از آب مطبوخ من پر کنید و پره هاى آنرا با دو انگشت گرفته بگذارید مدتى بماند - چکاندن آب مطبوخ من در چشم ، قرمزى آنرا برطرف مى کند و مانع خونریزى شده ، از چسبندگى پلکها جلوگیرى مى نماید. ورم ملتحمه چشم را فرو مى نشاند.

مضمضمه جوشانده من درد دندان را ساکت مى کند. نوشیدن خیسانده من در سرکه جهت تنگ نفس و خفقان نافع است . ضماد من آرد باقلا ورمها را از بین مى برم - من مخلوط با عسل شهوت را زیاد و مخلوط با سرکه آنرا کم مى کنم . اگر مرا با غذاهاى گوشتى بپزید از مضار گوشت کاسته و غذاى گوارایى خواهید خورد

بسته‌بندی‌های زیره کرمان

بازرگانی بهارگل

بازرگانی بهارگل

بهارگل به عنوان مرجع فروش محصولات سالم و روستایی از جمله انواع عسل کوهی، عسل طبیعی، زیره سبز ،کنجد، دانه های روغنی شناخته می‌شود که زیره کوهی کرمان، زیره سیاه وزیره سبز بوجاری شده و تمیز را در بسته‌بندی‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند. بازرگانی بهارگل زیره سیاه ،زیره سبز و زیره کوهی کرمان از مرغوبترین نوع و با کیفیت را در بسته‌های 5 کیلوگرمی، 10 کیلوگرمی و 25 کیلوگرمی به صورت عمده برای مصرف‌کنندگان و فروشندگان سراسر کشور فراهم کرده است.

بسته بندی های کوچک از 500 گرم تا5 کیلوگرم رادر وبسایت بازرگانی بهارگل به آدرسbahargol.ir به صورت ارسال رایگان وضمانت مرجوع تا پنج روز انتخاب نموده به شماهموطنان عزیزدر همه نقاط ایران ارسال می شود

راهنمای خرید زیره کوهی کرمان وزیره  سیاه مرغوب و درجه یک از بازرگانی بهارگل

چنانچه قصد خرید زیره کوهی کرمان .زیره  سیاه مرغوب وزیره سبز درجه یک را دارید، بازرگانی به عنوان مرجع خرید و فروش عمده زیره سیاه با کیفیت و مرغوب فعالیت می‌کند و انواع زیره را در بسته‌بندی‌های 5 کیلوگرمی، 10 کیلوگرمی و 25 کیلوگرمی به صورت عمده عرضه می‌کند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود به تهیه و خرید زیره سیاه عمده اقدام کنید.

فروش عمده زیره کرمان

قیمت زیره کرمان
 با توجه به مرغوبیت محصول، نوسانات بازار ارز و میزان فروش تعیین می‌شود و مشتریان و متقاضیان خرید زیره سیاه درجه یک، می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های 09133434390یا 09138484415 با کارشناسان و مسئولین این حوزه در مرکز بهارگل ارتباط برقرار کنند و از قیمت روز زیره سیاه مرغوب، زیره کوهی کرمان وزیره سبز با کیفیت آگاهی کسب کنند.

و در آخر بازرکانی بهارگل زیره سیاه ، زیره کوهی کرمان وزیره سبزرا به صورت عمده در بسته های 5 کیلویی تا کیسه های 50 کیلویی برای فروش به مصرف کنندگان و فروشندگان عرضه می کند:

تماس باما
وب سایت بهارگل: bahargolam.ir
اینستاگرام بهارگل: @bahargolam.ir
ایدی تلگرام: @bahargol3
واتساپ بهارگل: 09133434390
تلفن: 09138484415
آدرس : کرمان - بلوارایت الله هاشمی14 - دهخدا 7