به تهران آگهی خوش آمدید

شرایط دریافت ویزای استارت آپ کانادا در سال 2022

اقدام برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا

هدف دولت کانادا از اجرای این طرح به وجود آوردن بیزینس های خلاق و نوآورانه، ایجاد شغل برای شهروندان کانادایی جهت رشد اقتصادی و رقابت در سطح جهانی از جنبه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... میباشد. ویزای استارت آپ کانادا بهترین مسیر جهت اخذ اقامت دائم کانادا برای شما و خانواده تان میباشد. درصورتی که ایده خلاقانه ای دارید و یا اختراع منحصر به فردی دارید که پتانسیل سرمایه گذاری و رشد دارد و می توانید یک بیزینس پلن جامع با مزایای بالا ارائه دهید، این ویزا میتواند بهترین روش اقدام برای شما، برای مهاجرت به کانادا باشد. ایده نوینی که در ذهن شما شکل  گرفته است در صورتی که دارای ویژگی های زیر باشد میتواند اقامت دائم کانادا را برای شما به ارمغان بیاورد:

ایده شما باید خلاقانه و منحصر به فرد باشد.
قابلیت شکوفایی و مقابله با دیگر بیزینس های قدرتمند در کشور کانادا را داشته باشد و بتواند بازار خود را در  مارکت های مختلف این کشور فراهم کند.
ایده شما باید برای شهروندان کانادایی اشتغال زایی نماید و کاربردی و قابل اجرا باشد.
در واقع  میتوان اینطور بیان کرد که ایده ای به صرفه از نظر فنی و اقتصادی، توانمند در جذب سرمایه گذار و برخوردار از یک بیزینس پلن مناسب، یک ایده تجاری ارزشمند به شمار می رود.

اقدام برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا

ویژگی های لازم جهت اقدام برای ویزای استارت آپ کانادا

بر اساس اطلاعات اداره مهاجرت کشور کانادا متقاضیان دریافت ویزای استارت آپ کانادا باید شرایط زیر را، دارا باشند:

کسب و کار شما واجد شرایط باشد(qualifying business)

تجارت واجد شرایط دارای ویژگی های زیر است:

هر متقاضی  در زمانی که نامه پشتیبانی را دریافت میکند، باید حداقل 10 درصد از سهام کسب و کار را دارا باشد.
حداکثر 5 نفر می توانند به عنوان سهامداران و صاحبان بیزینس درخواست بدهند.
متقاضی دریافت ویزای استارت آپ و سازمان های حمایت کننده باید به طور مشترک دارای بیش از 50 درصد حق رای و سهام شرکت باشند.
در زمان دریافت اقامت دائم ، فرد متقاضی باید کسب و کاری با مدیریت فعال و مستمر به دولت کانادا ارائه بدهد.
تجارت  شما باید به صورت کامل در کانادا جریان داشته باشد و در این کشور به ثبت رسیده باشد.

نامه پشتیبانی داشته باشید

دومین و مهمترین شرط اقدام برای ویزای استارت آپ کانادا، برخورداری از نامه پشتیبانی (letter of support)  از یکی از سازمان های سرمایه گذار یا حمایت کننده میباشد. شما باید از یکی از صندوق های سرمایه گذاری نامه ای دریافت نمایید که  نشانگر موافقت شرکت های سرمایه گذار و سازمان های حمایت کننده با ایده کسب و کار شما و حمایت مالی از شما می باشد.

جهت در یافت این نامه:

با شرکت سرمایه گذار ارتباط و تعامل برقرار نمایید تا متوجه شوید به چه صورت میتوان موافقت و پشتیبانی ایشان را دریافت کرد.
از ایده خود به خوبی دفاع کنید و سازمان سرمایه گذار را متقاعد کنید که ایده شما ارزش سرمایه گذاری دارد.
در نهایت نامه پشتیبانی (letter of support)  خود و تاییدیه یکی از سازمان های حمایت کننده را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که روش دریافت نامه پشتیبانی در هر یک از سازمان ها متفاوت است و قوانین مخصوص به خود را داراست. چنانچه سازمان مربوطه با ایده شما موافقت نماید،  نامه پشتیبانی برای شما ایمیل خواهد شد و شما لازم است این نامه را زمانی که برای ویزای استارت آپ کانادا اقدام میکنید به مدارک خود پیوست نمایید.

مدرک زبان داشته باشید

داشتن مدرک زبان جهت اقدام برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا الزامی است. به عنوان متقاضی شما باید حداقل CLB5 (معادل 5 آیلتس) را دارا باشید . در واقع شخص متقاضی باید مهارت خود در برقراری ارتباط به زبان انگلیسی یا فرانسوی را با ارائه مدرک،  ثابت نماید.

توانایی مالی خود را اثبات کنید

دولت کانادا هیچ تضمینی برای حمایت از شما جهت زندگی در این کشور نمی دهد .بنابراین شما به عنوان متقاضی دریافت ویزای استارت آپ باید حداقل سرمایه مورد نیاز جهت تامین رفاه خود و خانواده خود  در 1 سال اول را داشته باشید و مدارک مبتنی بر تمکن مالی خود را به اداره مهاجرت کشور کانادا ارائه دهید.در جدول زیر هزینه های یکسال زندگی در  کشور کانادا (بر اساس تعداد افراد خانواده)طبق آخرین بررسی اداره مهاجرت کانادا ارائه شده است:

توانایی مالی خود را اثبات کنید

زمان لازم جهت دریافت ویزای استارت آپ کانادا

ویزای استارت آپ کانادا از سریع ترین روش های دریافت اقامت دائم و مهاجرت به کشور کانادا است. بر اساس اداره مهاجرت کانادا بررسی این پرونده ها بین 6 تا 12 ماه زمان میبرد. مسلم است، آماده بودن تمامی مدارک متقاضی به صورت ترجمه شده  تاثیر مثبتی در اقدام سریع تر برای دریافت ویزای استارت آپ خواهد داشت.

موارد ذکر شده مهمترین شرایط دریافت ویزای استارت آپ کانادا به حساب می آیند .با این حال پیشنهاد میشود جهت مشاوره و دریافت اطلاعات به افراد با تجربه در این زمینه مراجعه کنید تا بتوانند تمامی موارد مطرح شده را برای شخص شما بررسی نموده و به بهترین نحو شما را راهنمایی نمایند. موسسه USPVS  با سابقه بالا و برخورداری از متخصصین خبره در زمینه راه اندازی استارت آپ ها و دریافت ویزای استارت آپ کانادا شما را به بهترین نحو در این مسیر همراهی می نماید. جهت دریافت مشاوره رایگان و تماس با ما، همین حالا اقدام کنید.