به تهران آگهی خوش آمدید

دیوار سبز مصنوعی چیست ؟

خصوصیات دیوار سبز

این نوع از دیوار سبز، فاقد گل‌های طبیعی است و ابعاد و اندازه‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی دارد.
اگر امکان نگهداری از گیاهان را ندارید، دیوار سبز مصنوعی می‌تواند به محیط شما زیبایی و سرسبزی ببخشد و رنگ گیاهان این نوع از دیوار سبزی نیاز به نگهداری ندارد و برای مدت طولانی قابل استفاده است.
به دلیل نیاز نداشتن به نور و خاک و آب در هر محیطی می‌توان آن را به کار برد و نصب کرد. هزینه نگهداری آن هم حداقل است.
رنگ‌های گوناگون آن هم مزیت دیگری است که باعث دلربایی محیط شما می‌شود. دیوار سبز مصنوعی ، وزن زیادی ندارد و به آسانی قابل نصب است.
پنل‌های آن هم در برابر آتش مقاوم است و در محیط‌های داخلی و خارجی به کار می‌رود و حتی می‌توان آن را برای جداسازی فضاها از هم استفاده کرد.

چرا باید به دنبال دیوار سبز برویم ؟

زیبایی نه تنها بر روحیه و دید بصری مناسب است ، بلکه برای ساکنین و همین طور رهگذران تاثیر گذار خواهد بود. علاوه بر آن، منجر به افزایش سرانه فضای سبز شهری، سرانه فضای سبز ملک و ایجاد الگوی مهندسی مناسب در راستای توسعه فضای سبز عمودی خواهد شد.
امروزه ، بسیاری از ساختمان و ملک های تجاری یا شخصی ، بدون حیاط یا بالکن مناسب طراحی می شوند.
این ضعف در طراحی و نبود فضای سبز را می شود به سادگی با طراحی یک گرین وال برطرف کرد.
با این کار هم اصول توسعه پایدار را رعایت کرده اید و هم باعث کاهش دمای فضاهای داخلی در فصول گرم شده اید.

مزایای دیوار سبز

دیوار سبز چیست ؟

باتوجه به ازدحام جمعیت آلودگی هوا مثل شهر تهران ، جای یک دیوار سبز یا گرین وال در محل زندگی یا محل کارتان خالی است. دیوار سبز یا Green wall که به آن « نمای سبز » هم گفته می شود ، در واقع همان فضای سبزی است که به صورت عمودی و مستقل روی یک دیوار شکل می گیرد.
دیوار سبز در بسیاری از نقاط به صورت طبیعی به وجود می آیند. اما اگر شرایط آب و هوایی و نوع بافت گیاهی منطقه آمادگی رشد و گسترش گیاهان به صورت عمودی را نداشته باشد ، می توان به صورت مهندسی شده این فضای سبز را ایجاد کرد.
این سازه های دلپذیر که عموماً به صورت کامل یا بخش هایی از آن توسط گیاهان پوشیده شده اند ، علاوه بر زیبایی بصری ، دارای فوایدی نیز هستند.

دیوار سبز مصنوعی چیست ؟

اولین دیوار سبز مصنوعی حدود 40 سال پیش در آمریکا ابداع و عرضه شد و به دنبال آن، از 25 سال پیش نیز تولید این محصول در اروپا آغاز گردید.
حضور دیوار پوش در ایران به حدود 10 سال پیش باز می گردد که محصولات خارجی وارد بازار کشور شد. تولید نمونه های داخلی نیز از حدود 5 سال پیش آغاز شده.
از مزایای گرین وال می توان به ایجاد زیبایی، آرامش روحی، کاهش صدای محیط، افزایش عایق کاری و بهینه سازی مصرف انرژی اشاره نمود.
در اماکن بسیار متنوعی نیز می توان از این محصول شگفت انگیز استفاده کرد؛ جاهایی همچون مراکز تجاری و اداری، دیواره بزرگراهیِ شهرها، پارکینگ عمومی، فرهنگسرا، کتابخانه، هتل، تالار عروسی، درمانگاه و بیمارستان، رستوران و کافی شاپ، لابی ساختمان های مسکونی و...
دیوار سبز مصنوعی شرکت آروین دیزاین چمن در مدل هایی همچون شبدری، شمشادی، برگ آناناسی و خورشیدی عرضه می گردد.جهت ثبت سفارش و براورد هزینه با ما تماس بگیرید. مهندس کیان : 09124642449

دیوار سبز مصنوعی یا Green wall چه برتری هایی دارد؟

به طور کلی، انواع مختلفی گیاه مصنوعی در بازار عرضه می شود که با پلاستیک هایی همچون پلی اتیلن، پلی پروپیلن، نایلون و پی وی سی ساخته می شود. بخش های سفت و سخت گیاه مصنوعی مثل شاخه، ساقه، دُمبرگ و گاهی برگ ها از جنس پلی اتیلن ساخته می شوند و بخش های نرم همچون گلبرگ ها توسط پارچه پی وی سی ساخته می شود.

افکار و احساساتی که با نگاه کردن و یا لمس گل مصنوعی در انسان ایجاد می شود، باید تا جای ممکن مشابه گل های طبیعی باشد و به همین دلیل است که در ساخت این بخش از گل و گیاه مصنوعی، نهایت دقت و تلاش انجام می شود.

گرین وال مصنوعی از ماده پلی اتیلن ساخته می شود که رسانایی گرمایی بسیار اندکی داشته و تقریباً عایق است؛ این ویژگی سبب می شود تا در تابستان، از نفوذ گرمای بیرون به داخل ساختمان جلوگیری شود و در زمستان نیز جلوی خروج گرما از طریق دیوارها به بیرون از ساختمان را می گیرد.

حفظ و کنترل دمای ساختمان، تنها برتری دیوار سبز مصنوعی نیست؛ شاید تعجب کنید اگر به شما بگوییم که دیوار سبز مصنوعی باعث کاهش صدا ی محیط شده و به آرامش آن کمک می کند. این مساله به این دلیل است که پلیمرها عایق بسیار خوبی برای صدا هستند.

پلیمرها صدا را به سختی از خود عبور می دهند؛ از سوی دیگر، سطح دیوار سبز مصنوعی دارای پستی و بلندی و برجستگی و فرورفتگی است و ساختاری متخلخل و ناهموار دارد. همان طور که می دانید، صدا از روی سطوح سخت، صاف و هموار دارای بیشترین انعکاس است و از روی سطوح نرم، ناهموار و متخلخل، بازتاب اندکی دارد و مقداری از انرژی خود را درون بافت انبوه از دست خواهد داد. به همین دلیل است دیوار سبز مصنوعی در اماکن و محل های شلوغ و پر سر و صدا نصب می شود تا صدای محیط را جذب نموده و باعث آرامش فضای بسته شود. با نصب دیوار سبز مصنوعی در اماکن پر رفت و آمد و جاهایی که جمعیت انبوهی در حال صحبت کردن هستند، می توان تا حدود زیادی صداهای مزاحم و همهمه محیط را کاهش داد.

آروین دیزاین،مفتخر است به عنوان تولید کننده گلهای مصنوعی در ایران صنعت جدیدی را وارد کشور کرده و با توجه به تحریمها و عدم واردات این محصول،با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در کشور فعالیت کند.

جهت ثبت سفارش و براورد هزینه با ما تماس بگیرید. مهندس کیان : 09124642449