به تهران آگهی خوش آمدید

کولرگازی 60000 گری

معرفی کولرگازی 60000 گری

کولرگازی 60000 گری یکی از مدل های پر قدرت و محبوب در میان سایر مدل های برند گری است که که در مدل های مختلف، قابلیت ها و کارکردهای متنوع به بازار عرضه می شود. اسپلیت Gree S'4matic-J12H1 و کولر R4 matic-H12H1 دو مدل پرطرفدار از کولرگازی 60000 گری می باشد که با کارکرد سرمایشی و گرمایشی برای اغلب محیط های اداری، تجاری و مسکونی در متراژهای حداقل 70 متر مربع و حداکثر 120 متر مربع مناسب می باشد.

کولرگازی 60000 گری بر اساس جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شود و به لحاظ ویژگی های ساختاری از قابلیت های فوق العاده کنترل از راه دور، سیستم تنظیم اتوماتیک دمای هوا، کاربرد نمایشگر دیجیتال در تنظیم عملکرد دستگاه، کاهش صدای دستگاه به هنگام کار با استفاده از سیستم های پیشرفته و سایر تکنولوژی های نوین برخوردار می باشد.

با تمام ویژگی های کاربردی کولرگازی 60000 گری، این سیستم تهویه از تجهیزات مختلفی تشکیل شده که از جمله آن می توان به کمپرسور روتاری، اینورتر کاهش مصرف انرژی، فیلترهای تصفیه هوا، گاز مبرد R410 و تجهیزات پیشرفته در کنترل صدای دستگاه به هنگام کار اشاره کرد که البته تجهیزات به کار رفته در کولرگازی 60000 گری بر اساس مدل های آن تا حدودی متفاوت می باشد، به عنوان مثال در اسپلیت  S4 matic-J12H1  از کمپرسور روتاری و در سایر مدل ها از جمله مدل کولر  R4 matic-H12H1 از کمپرسورهای اسکرول استفاده می کند که ای در عملکرد و بازدهی دستگاه می تواند تاثیرات فوق العاده ای داشته باشد.

بنابراین با وجود تفاوت های ساختاری و کاربردی انواع مدل های کولرگازی 60000 گری لازم است یادآور شویم که ظرفیت این سیستم تهویه در تمامی مدل ها 60000 But/hr انتخاب شده تا برای متراژهای 70 تا 120 متر مربع مناسب باشند. همچنین لازم به ذکر است که قابلیت عملکرد دو حالته دستگاه امکان استفاده از آن را برای تمام اقلیم های آب و هوایی و در تمامی فصول سرد و گرم سال امکان پذیر می کند.

کولرگازی 60000 گری را از کجا بخریم؟

برای خرید کالاهای خارجی همواره بهتر است از نمایندگی های فروش آن برند کمک بگیرید تا بتوانید از خدمات پس از فروش و ضمانت نامه معتبر کالا نیز بهره مند شوید. در خصوص خرید محصولات برند گری شما می توانید تمامی محصولات این برند را با کیفیت مناسب و ضمانت نامه معتبر از نمایندگی های فروش یا فروشندگان معتبر خریداری کنید تا همواره از کیفیت و اصالت کالا اطمینان داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی کولرگازی از جمله نمایندگی های فروش محصولات گری در کشور است که محصولات این برند را همراه با ضمانت نامه معتبر به خریداران ارائه می کند و از جمله مزایای خرید کولرگازی گری 60000 از این فروشگاه می توان به خرید و سفارش آنلاین اشاره کرده که امکان خرید در هر مکانی را برای شما فراهم می کند.

بنابراین برای خرید کولرگازی گری 60000 تنها کافی است به وب سایت فروشگاهی کولرگازی به نشای https://greebegir.ir مراجعه کرده و ضمن آشنایی با محصولات متنوع این برند کالای مورد نظر خود را بهترین قیمت، همراه با ضمانت نامه معتبر خریداری نمایید.