به تهران آگهی خوش آمدید

توضیحی در مورد جراحی بینی عروسکی

جراحی بینی عروسکی یکی از مدل های جراحی برای بینی است که از سوی زنان بسیار مورد پسند است و طرفداران زیادی میان زنان دارد. به طور کلی باید بگوییم نتیجه ی مطلوب یک جراحی بینی از سوی افراد مختلف کاملا متفاوت است. از این رو بسیاری از افراد با توجه به سلیقه خود جراحی بینی عروسکی را می پسندند. اما برخی دیگر این مدل جراحی را برای بینی نمی پسندند. جراحی بینی عروسکی سبب می شود تا بینی شما ظرافت زیادی پیدا کند. همچنین نوک بینی را به صورت سر بالا تغییر می دهند و تیغه ی بینی دارای قوس زیادی خواهد شد. بینی در مرکز صورت قرار دارد و زیبا بودن آن سبب هماهنگی بیشتر میان اجزای صورت خواهد شد. بنابراین اگر شما قصد انجام جراحی بینی عروسکی را دارید پیش از آن باید بدانید چه فرمی از بینی برای صورت شما مناسب خواهد بود و می تواند هماهنگی میان اجزای صورت شما رو افزایش داده و به زیبایی بیشتر شما کمک نماید. به طور کلی بینی عروسکی برای افرادی که دارای بینی بزرگ و گوشتی هستند توصیه نمی شود. البته ذکر این نکته ضروری است که نتیجه جراحی عروسکی ارتباط زیادی به نوع پوست افراد تحت جراحی دارد. در واقع با توجه به کیفیت پوست فرد نتیجه جراحی نیز از کیفیت متفاوتی برخوردار خواهد بود.

خصوصیات بینی زیبا

طبق نتایج به دست آمده از کارهای تحقیقاتی که در زمینه به دست آوردن ویژگی های یک بینی زیبا انجام شده است، بینی زیبا را می توان اینگونه معرفی نمود. بینی که به تنهایی دارای اندازه های مناسب باشد و علاوه بر این ها با دیگر اجزای صورت نیز در یک هماهنگی و تناسب باشد یک بینی زیبا محسوب می شود. یک بینی زیبا و مناسب درست باید در وسط صورت قرار گیرد. اگر شما صورت را به پنج قسمت مساوی تقسیم کنید بینی باید درست در قسمت میانی این تقسیم بندی جای بگیرد. همچنین اگر شما خط تقارن صورت را رسم کنید باید دقیقا از وسط ابروها و نوک بینی و لب ها بگذرد. هر گونه انحراف بینی از این خط نشان می دهد که بینی شما دارای خصوصیات یک بینی مناسب و زیبا نمی باشد. همچنین در صورت رسم خط زیبایی بینی این خط باید بدون شکستگی باشد و به طور منحنی رسم گردد. طول یک بینی زیبا درست برابر با اندازه ی محل تماس دو لب تا زیر چانه می باشد. پهنای یک بینی زیبا باید درست به اندازه ی پهنای یک چشم باشد. مناسب ترین ارتفاع برای یک بینی برابر است با اندازه ی کناره های بینی. در واقع اگر ارتفاع بینی شما با اندازه ی کناره های آن برابر باشد شما دارای یک بینی زیبا هستید. البته در مورد بیان خصوصیات یک بینی زیبا شما باید به زاویه بینی با پیشانی، زاویه بینی با لب ها، زاویه بین پایه بینی و نوک بینی و به نمای پایینی بینی نیز توجه نمایید. نمای پایینی بینی همواره باید به صورت یک مثلث متساوی الاضلاع باشد.  

روش های جایگزین عینک زدن بعد از عمل بینی

بعد از جراحی بینی در صورتی که فرد عینکی باشد نمی تواند از عینک استفاده کند. البته تا زمانی که گچ یا آتل به بینی شما متصل است می توانید از عینک استفاده کنید اما بعد از برداشتن آتل شما برای مدت تقریبا دو ماه نمی توانید از عینک استفاده نمایید. بنابراین بهتر است به دنبال روش های جایگزین مناسبی برای عینک زدن باشید. در صورتی که شما از عینک آفتابی استفاده می کنید تا پایان دوره گفت شده می توانید با عدم استفاده از عینک کنار آمده و ادامه دهید اما افرادی که بدون عینک نمی توانند به درستی ببینند می توانند در طول دوران نقاهت خود از لنزهای طبی، عینک های مخصوص بعد از جراحی بینی، استفاده از حمایت کننده عینک و یا از عمل لیزیک استفاده نمایند.